InícioPortalFAQRegistrar-seConectar-se

Compartilhe | 

Bakumatsu kikansetsu Irohanihoheto

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Ir em baixo 
AutorMensagem
yoru-chan
Otaku
Otaku

Feminino
Número de Mensagens : 3070
Anime/Game : Escaflowne; planetes; sengoku basara; generator gawl; Eve no jikan; Higurashi
J-Artist : The gazettE; Galneryus; LM.C; Dir en grey; Girugamesh; M-flo; SID

MensagemAssunto: Bakumatsu kikansetsu Irohanihoheto   Sex Out 09, 2009 3:01 am

Created by Ryosuke Takahashi and the good folks at Sunrise, best known for such popular works as Code Geass and the Gundam universe.
------------------------------------------------------------------------

End of Edo Era - It was the last time a man lived as a samurai and fought entrusting his life and beliefs to a sword.

It was the time when long peaceful Tokugawa Dynasty began to be overshadowed triggered by the arrival of Westerners. During the upheaval, when youths were seeking for new age, there was an existence that brought turmoil and chaos. It was called Hasha no Kubi, or the Head of Conqueror. It was said that the person who could obtain the head awoke in revolution time could rule over the whole country. On the other hand, there was another shadow existence called Eternal Assassin. They have been destined to fight Hasha no Kubi in order to seal. Both had been fighting each other behind the history. Their fights have affected the history involving those who wanted the power.

Someone wanted it for themselves, someone wanted it for avenges, and someone wanted it for their ideal.

Their thoughts cross each other over the Hasha no Kubi. Their thoughts put tougher as if they were complicated gear wheels. Then, it began to move the history as if it became an engine that moved to the future.

OPENING

Ver perfil do usuário http://yorunosekai.blogspot.com/
Naitou
Japan Freak
Japan Freak

Feminino
Número de Mensagens : 461
Anime/Game : K-ON! ; Lucky Star ; Claymore ; Noir ; Nana ; Maria-sama Ga Miteru ; Fate/Stay Night ; Tomb Raider ; Resident Evil
J-Artist : AKB48 ; SKE48 ; Utada Hikaru ; Kajiura Yuki

MensagemAssunto: Re: Bakumatsu kikansetsu Irohanihoheto   Sex Out 09, 2009 9:36 am

o opening pareceu-me promissor, mas eu e as séries da Sunrise...diz-me que esta não é mais uma série cheia de fanservice e que é na verdade uma cena fixe de se assistir, please cyclops
Ver perfil do usuário
Soubi-kun
Otaku
Otaku

Masculino
Número de Mensagens : 3311
Anime/Game : Loveless, Kuroshitsuji, Gakuen Heaven, D.Gray-man, Junjou Romantica... / FFVII, FFIX, FFX, FFX-2, FFXII, SMT: Digital Devil Saga, Persona 3/4, Okami, Shadow of the Colossus...
J-Artist : Nobuo Uematsu, Shoji Meguro, Yuki Kajiura, Ali Project, Kanon Wakeshima, Utada Hikaru, Olivia Lufkin...

MensagemAssunto: Re: Bakumatsu kikansetsu Irohanihoheto   Sex Out 09, 2009 4:54 pm

Só sei que quando vi as imagens que postaste ia-me dando uma coisinha xD
Must see Razz
Ver perfil do usuário
yoru-chan
Otaku
Otaku

Feminino
Número de Mensagens : 3070
Anime/Game : Escaflowne; planetes; sengoku basara; generator gawl; Eve no jikan; Higurashi
J-Artist : The gazettE; Galneryus; LM.C; Dir en grey; Girugamesh; M-flo; SID

MensagemAssunto: Re: Bakumatsu kikansetsu Irohanihoheto   Sex Out 09, 2009 7:46 pm

Naitou escreveu:
o opening pareceu-me promissor, mas eu e as séries da Sunrise...diz-me que esta não é mais uma série cheia de fanservice e que é na verdade uma cena fixe de se assistir, please cyclops

so digo k o design dentro do anime é mesmu bom eu so ainda vi o ep 1 tou a sacar o resto por torrent ma num é fanservice plo k vi XD. la tem o melhor kakashi d sempre lol
Ver perfil do usuário http://yorunosekai.blogspot.com/
Rizumu
Admin
Admin

Feminino
Número de Mensagens : 4545
Anime/Game : Bakemonogatari; Sengoku Basara ; K-On; Bakuman/ Minecraft ; LOL;
J-Artist : One OK Rock; Ling Tosite Sigure ; Thee Michelle Gun Elephant; Grapevine; People in the Box ; The Novembers

MensagemAssunto: Re: Bakumatsu kikansetsu Irohanihoheto   Sex Fev 05, 2010 4:13 pm

EU ESTOU TÃO A AMAR ISTO! *_*
O meu profissionalismo chama-se Akadzuki muhahaha xDDDDDDDDDDDD.

*bows down to Akadzuki*

ps: dêem-me mais disto e eu sou feliz! *w*

The Sky's Rythm Melts Time Away
Ver perfil do usuário
freak
Otaku
Otaku

Feminino
Número de Mensagens : 1170
Anime/Game : FFVII ; Evangelion ; Death Note ; Bleach ; Elfen Lied ; Kuroshitsuji ; Vampire Knight ; Tsubasa; TWGOK ; CLAMP (all mangas)
J-Artist : Nobuo Uematsu ; Heidi ; One Ok Rock

MensagemAssunto: Re: Bakumatsu kikansetsu Irohanihoheto   Sex Fev 05, 2010 11:13 pm

Bakumatsu nahanhanhanha xD como a gente lhe chama.

Não é o meu tipo de anime mas o design é lindo O.O
Ver perfil do usuário http://allfics.com.sapo.pt
Conteúdo patrocinado

MensagemAssunto: Re: Bakumatsu kikansetsu Irohanihoheto   

Bakumatsu kikansetsu Irohanihoheto
Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Voltar ao Topo 
Página 1 de 1

Permissão deste fórum:Você não pode responder aos tópicos neste fórum
Nagareboshi Forum :: Anime & Manga :: Anime-
Ir para: